Reklama kontekstowa

Na tematy reklam moglibyśmy się rozwodzić bardzo długo, bo jest to temat rzeka, jak to się powszechnie mawia. Moglibyśmy wymieniać się poglądami na ich temat, mówić, które nam się podobają i dlaczego, a które kompletnie do nas nie przemawiają. Jednak niniejszy artykuł nieco zawęzi ten szeroki temat, jakim jest reklama. W tym miejscu mowa będzie o zjawisku, jakim jest reklama kontekstowa, bo kto wie co i kiedy będzie nam w życiu potrzebne. Zaczynając więc od samego początku, należy najpierw wyprowadzić definicję wspomnianego terminu. A więc, reklama kontekstowa to sposób prezentowania różnorodnych usług stron internetowych, który w stu procentach odpowiada treści reklam do tychże stron internetowych. Na pierwszy rzut oka definicja taka może brzmieć nieco pokrętnie, ale chodzi po prostu o to, aby reklamy umieszczane na danych stronach korespondowały z ich treścią, gdyż wówczas będzie większa szansa na to, że osoba, która na taka stronę trafiła zwróci na tego rodzaju sugestie swój uwagę. Reklamy kontekstowe mogą występować w dwóch wariantach. Pierwszym z nich jest umieszczanie reklam na zewnętrznych stronach internetowych, których właściciele chcą u siebie takie treści publikować. Natomiast drugim rodzajem są reklamy wyświetlane na stronie wyników wyszukiwarki użytkownika.

Podobne artykuły

  • Klient nasz panKlient nasz pan To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko […]
  • Profesjonalne podejście do pozycjonowaniaProfesjonalne podejście do pozycjonowania Pozycjonowanie wrocław stało się popularne wraz z momentem, gdy w Internecie zaczęło przybywać stron. Jak wiemy obecnie w gąszczu informacji czasem bardzo trudno znaleźć to, co nas […]
  • Przekonanie klientaPrzekonanie klienta Firm, które wykonują praktycznie każdą usługę jest naprawdę dużo. Jednak niestety bardzo ciężko jest przekonać klienta, że akurat powinien skorzystać z usług naszej firmy a nie kogoś […]
  • Jak działa pozycjonowanieJak działa pozycjonowanie Poczatkującym w internecie firmom wydaje się, że jeśli posiadają własną stronę z szczegółowo opisana oferta i innymi przydatnymi informacjami, już zyskają sobie rzesze nowych klientów. Gdy […]
  • Wynajmowanie agencji reklamowychWynajmowanie agencji reklamowych Może być tak, że reklama będzie dla ciebie zbyt dużym wyzwaniem i dlatego też zdecydujesz się na wynajęcie do tego calu profesjonalistów, w postaci agencji reklamowej. Musisz jednak […]
  • Dlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżetyDlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżety Chyba każdy z nas przeżył choć raz sytuację, w której otrzymał w jakimś sklepie darmowe gadżety, takie jak otwieracz do butelek, długopis, balon, czy cokolwiek innego. Z pozoru jest to […]