Pozycjonowanie

W internecie są dwie podstawowe formy reklamy. W zależności czy mamy dużą konkurencję możemy wykorzystać adwords i pozycjonowanie. Reklama przy wykorzystaniu obydwóch metod jest dość skuteczna jednak różnią się one w głównej mierze ceną i sposobem rozliczeń. Pozycjonowanie zwykle rozliczane jest za pozycję wyników w wyszukiwarce google. Jest to usługa niezależna od google i realizowana jest przez zewnętrzne firmy. Natomiast reklama, która jest alternatywą dla pozycjonowanie to adwrods i tutaj płacimy za każde poszczególne kliknięcie. Ja osobiście uważam, że pozycjonowanie jako reklama jest dużo lepsze ponieważ tak samo jak w przypadku adwords otrzymujemy klientów zainteresowanych naszą usługą ale płacimy tylko i wyłącznie po osiągnięciu pozycji. Dlatego też zanim firma nie osiągnie oczekiwanych przez nas wyników nie zapłacimy za wykonanie usługi ani złotówki. Wszystko więc zależy od tego co oczekujemy jednak reklama obojętnie w jakiej formie ją wybierzemy przede wszystkim musi być odpowiednio skuteczna.

Podobne artykuły

  • Linki Sponsorowane kontra SEOLinki Sponsorowane kontra SEO Reklama poprzez linki sponsorowane to delikatnie mówiąc konkurencja dla usługi pozycjonowania stron internetowych. Zdaniem Google AdWords to naturalna reklama, natomiast pozycjonowanie […]
  • PozycjonowaniePozycjonowanie Jedną z nowoczesnych form reklamy, na którą możemy się zdecydować jest pozycjonowanie. Jest to forma reklamy, która polega na promowaniu naszej strony www w wyszukiwarkach internetowych […]
  • Gratis jako zachęta dla klientaGratis jako zachęta dla klienta Tutaj tak naprawdę nie trzeba wiele mówić o tym jak bardzo skuteczna jest każda reklama kiedy tylko dodajemy jakiś gratisowy element, który ma dużą wartość. To nie musi być tak naprawdę, […]
  • Dotrzyj do klientówDotrzyj do klientów Jeżeli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż to musisz mieć odpowiednią jakość towaru a dodatkowo zainwestować odpowiednią ilość pieniędzy w reklamę. Moim zdaniem obecnie reklama rozwinęła się […]
  • Popularność pozycjonowaniaPopularność pozycjonowania W internecie tak jak na każdym innym rynku produktów i usług występuje zjawisko konkurencji. W internecie jest ono nasilone, ze względu na łatwość wejścia i zamieszczenia tam swojej […]
  • Drogie a mało efektywneDrogie a mało efektywne Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania […]