O marketingu internetowym

Według statystyk rynek marketingu internetowego należy do najbardziej dynamicznych i najlepiej się rozwijających sektorów. Reklama w Internecie już jakiś czas temu wyszła z chałupniczego lub na pół chałupniczego stadium rozwoju, i obecnie jest integralnym składnikiem oferty każdej nowoczesnej agencji marketingowej.

Jednak, oprócz dużych agencji reklamowych, które zajmują się marketingiem w internecie, nadal istnieje dużo możliwości skorzystania z usług reklamowych mniej „profesjonalnych“. Pojawia się więc pytanie, na ile taka mniej „profesjonalna“ reklama, będąca dziełem poszczególnych freelancerów, może być skuteczna oraz czy jej skuteczność jest porównywalna ze skutecznością kampanii reklamowych, opracowywanych przez duże, profesjonalne agencje marketingowe. Sprawa jest dość skomplikowana i brak tutaj jakichś obiektywnych danych, które mogłyby przesądzić o racji jednego czy drugiego stanowiska, wydaje się jednak, że w wielu przypadkach taka reklama, będąca dziełem „amatorów“, niczym nie różni się od tego, co wykonują duże, profesjonalne agencji, poza oczywiście ceną, która jest o wiele niższa.

Podobne artykuły

  • Drogie a mało efektywneDrogie a mało efektywne Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania […]
  • Prawdy i mity o pracy w marketinguPrawdy i mity o pracy w marketingu Praca w marketingu kusi wiele młodych osób, nie tylko ze względu na swoje stałe, obiektywne zalety, ale także w wyniku takiej a nie innej sytuacji na dzisiejszym rynku pracy. Wiadomo, że w […]
  • Wynajmowanie agencji reklamowychWynajmowanie agencji reklamowych Może być tak, że reklama będzie dla ciebie zbyt dużym wyzwaniem i dlatego też zdecydujesz się na wynajęcie do tego calu profesjonalistów, w postaci agencji reklamowej. Musisz jednak […]
  • Przekonanie klientaPrzekonanie klienta Firm, które wykonują praktycznie każdą usługę jest naprawdę dużo. Jednak niestety bardzo ciężko jest przekonać klienta, że akurat powinien skorzystać z usług naszej firmy a nie kogoś […]
  • Klient nasz panKlient nasz pan To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko […]
  • Reklama kontekstowaReklama kontekstowa Na tematy reklam moglibyśmy się rozwodzić bardzo długo, bo jest to temat rzeka, jak to się powszechnie mawia. Moglibyśmy wymieniać się poglądami na ich temat, mówić, które nam się podobają […]