Klient nasz pan

To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko zależy od tego co mamy zamiar sprzedać. Jeżeli chcemy po prostu wcisnąć towar to nie ma co się przejmować i należy przygotować reklamę naszego towaru tak aby dotarła do możliwie najszerszego grona odbiorców i sprzedała nasz produkt. Reklama ma być po prostu skuteczna. Jednak jeśli chcesz zbudować dobre relacje z klientem to uważam, że nie można nastawiać się na szybki zysk. Nasza reklama przede wszystkim nie może być zbyt nachalna i prezentować tego czego nasz produkt nie oferuje. Oczywiście wiele reklam jest bardzo mocno naciąganych i nie zawsze mówi w stu procentach prawdy to jednak taka reklama, która nie tylko przyciąga klienta na jeden raz zawsze jest bardziej dokładna i zawiera o wiele więcej faktów, które nie są tylko naciąganiem rzeczywistości. Według mnie taka reklama ma o wiele więcej sensu więc jeśli to możliwe to traktujmy naszego potencjalnego klienta tak jakby był tym przysłowiowym panem.

Podobne artykuły

  • Reklama kontekstowaReklama kontekstowa Na tematy reklam moglibyśmy się rozwodzić bardzo długo, bo jest to temat rzeka, jak to się powszechnie mawia. Moglibyśmy wymieniać się poglądami na ich temat, mówić, które nam się podobają […]
  • Drogie a mało efektywneDrogie a mało efektywne Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania […]
  • Czy reklamy mówią prawdęCzy reklamy mówią prawdę Zestawiając ze sobą dwa słowa takie jak reklama i prawda najczęściej trudno oprzeć się uśmiechowi, który samoczynnie układa się na naszej twarzy. Musimy zdać sobie sprawę z tego, jaką […]
  • Linki Sponsorowane kontra SEOLinki Sponsorowane kontra SEO Reklama poprzez linki sponsorowane to delikatnie mówiąc konkurencja dla usługi pozycjonowania stron internetowych. Zdaniem Google AdWords to naturalna reklama, natomiast pozycjonowanie […]
  • Dlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżetyDlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżety Chyba każdy z nas przeżył choć raz sytuację, w której otrzymał w jakimś sklepie darmowe gadżety, takie jak otwieracz do butelek, długopis, balon, czy cokolwiek innego. Z pozoru jest to […]
  • Postaw na SEOPostaw na SEO Dzisiejsza reklama znacznie różni się od tej realizowanej chociażby pod koniec dwudziestego wieku. Obecnie głównym nośnikiem wszelkim działań reklamowych jest internet. Z całą pewnością […]