Drogie a mało efektywne

Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania reklam. Zanim jednak polecisz na tego rodzaju reklamę musisz się bardzo mocno zastanowić dlatego, że koszty są bardzo duże a jednocześnie wcale nie musi ona odnieść dużego sukcesu. Wszystko zależy od tego co chcemy reklamować. Im towar jest bardziej popularny tym większa szansa, że reklama w telewizji osiągnie sukces. Jeżeli mamy coś co dotrze do szerokiego grona odbiorców to na pewno będziemy zadowoleni z takiej reklamy. Jednak jeśli naszym produktem są na przykład cb radia czy też lampy samochodowe to reklama w telewizji raczej nie będzie zbyt efektywna. Dlatego też na takie reklamy zwykle decydują się duże koncerny, którym zależy na budowaniu marki a nie tylko jednorazowej sprzedaży towaru. Moim zdaniem również ma to tylko i wyłącznie taki sens ze względu na wysokie koszty jakie musimy ponieść zanim się ona ukaże.

Podobne artykuły

  • O marketingu internetowymO marketingu internetowym Według statystyk rynek marketingu internetowego należy do najbardziej dynamicznych i najlepiej się rozwijających sektorów. Reklama w Internecie już jakiś czas temu wyszła z chałupniczego […]
  • Wynajmowanie agencji reklamowychWynajmowanie agencji reklamowych Może być tak, że reklama będzie dla ciebie zbyt dużym wyzwaniem i dlatego też zdecydujesz się na wynajęcie do tego calu profesjonalistów, w postaci agencji reklamowej. Musisz jednak […]
  • Przekonanie klientaPrzekonanie klienta Firm, które wykonują praktycznie każdą usługę jest naprawdę dużo. Jednak niestety bardzo ciężko jest przekonać klienta, że akurat powinien skorzystać z usług naszej firmy a nie kogoś […]
  • Postaw na SEOPostaw na SEO Dzisiejsza reklama znacznie różni się od tej realizowanej chociażby pod koniec dwudziestego wieku. Obecnie głównym nośnikiem wszelkim działań reklamowych jest internet. Z całą pewnością […]
  • Dlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżetyDlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżety Chyba każdy z nas przeżył choć raz sytuację, w której otrzymał w jakimś sklepie darmowe gadżety, takie jak otwieracz do butelek, długopis, balon, czy cokolwiek innego. Z pozoru jest to […]
  • Klient nasz panKlient nasz pan To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko […]