Dlaczego filmy przerywane są reklamami

Odkąd projekcja filmów w telewizjach prywatnych została przerywana reklamami, długość oglądanego przez nas filmu znacznie się przedłuża. Reklama, która stanowi swego rodzaju przerywnik w filmie jest coraz bardziej irytująca, ponieważ zajmuje coraz więcej czasu i o to właśnie chodzi reklamodawcom. Chcą oni nas zmusić, nawet wbrew naszej woli do oglądania produktów i usług, które zamierzają nam za wszelką cenę sprzedać. Reklama emitowana w godzinach największej oglądalności jest niezwykle droga, ale jak się można łatwo domyślić, i tak opłaca się ona reklamodawcom, ponieważ zarobią na nas o wiele więcej, niż wydali na samą reklamę. Szkoda jednak, że dla właścicieli stacji telewizyjnych liczą się przede wszystkim pieniądze, a nie komfort widza, który zazwyczaj i tak przełącza telewizor na inny kanał, aby reklama się w tym czasie skończyła. Problem zaczyna się jednak wtedy, kiedy reklamy są na wszystkich kanałach, co zdarza się wielokrotnie, zwłaszcza w porach wieczorowych.

Podobne artykuły

  • Gratis jako zachęta dla klientaGratis jako zachęta dla klienta Tutaj tak naprawdę nie trzeba wiele mówić o tym jak bardzo skuteczna jest każda reklama kiedy tylko dodajemy jakiś gratisowy element, który ma dużą wartość. To nie musi być tak naprawdę, […]
  • Jakość produktu a reklamaJakość produktu a reklama Bardzo często zwłaszcza w internecie można spotkać reklamę produktów wszelakich. Ich jakość zwykle pozostawia bardzo wiele do życzenia. Zwykle chodzi tylko i wyłącznie o znalezienie kogoś […]
  • PozycjonowaniePozycjonowanie Jedną z nowoczesnych form reklamy, na którą możemy się zdecydować jest pozycjonowanie. Jest to forma reklamy, która polega na promowaniu naszej strony www w wyszukiwarkach internetowych […]
  • Czy reklamy mówią prawdęCzy reklamy mówią prawdę Zestawiając ze sobą dwa słowa takie jak reklama i prawda najczęściej trudno oprzeć się uśmiechowi, który samoczynnie układa się na naszej twarzy. Musimy zdać sobie sprawę z tego, jaką […]
  • Reklama w internecieReklama w internecie Reklama w internecie to zjawisko stosunkowo świeże, a jednak mimo to już zdążyło sobie ono zdobyć dość dużą rangę i rozgłos. Z całą pewnością bierze się to z dynamicznego rozwoju internetu […]
  • Popularność pozycjonowaniaPopularność pozycjonowania W internecie tak jak na każdym innym rynku produktów i usług występuje zjawisko konkurencji. W internecie jest ono nasilone, ze względu na łatwość wejścia i zamieszczenia tam swojej […]