Czy trudno znaleźć pracę w reklamie

Jak trudno jest obecnie znaleźć pracę w reklamie. Powszechnie wiadomo, że mamy teraz do czynienia z poważnym kryzysem ekonomicznym, jednym z najpoważniejszych w całej historii. Jednak, według oficjalnych danych, reklama jest jedną z tych dziedzin, gdzie kryzys przejawił się z relatywnie niedużą siłą, przynajmniej jeżeli porównać z warunkami, jakie panują w wielu pozostałych branżach. Jednak to jeszcze nie oznacza, że o pracę w dziedzinie takich usług, jak reklama, jest łatwo ani że w ogóle jest ona dostępna. Co prawda, dane wskazują, że poziom zatrudnienia w sektorze pt. reklama jest z kwartału na kwartał coraz większy, jednak są jeszcze inne, istotne w tym punkcie, statystyki, podług których coraz większa ilość negatywnie wpływa na jakość. Według tych ostatnich danych praca w reklamie jest coraz mniej dochodowa i obwarowana coraz większą liczbą różnego rodzaju komplikacji. Ostatecznie musimy więc stwierdzić, że chociaż zatrudnienie w dziedzinie takich rzeczy, jak szeroko rozumiana reklama, jest coraz większe, to niekoniecznie świadczy to o poprawnie ogólnej kondycji polskiej branży reklamowej.

Podobne artykuły

  • Prawdy i mity o pracy w marketinguPrawdy i mity o pracy w marketingu Praca w marketingu kusi wiele młodych osób, nie tylko ze względu na swoje stałe, obiektywne zalety, ale także w wyniku takiej a nie innej sytuacji na dzisiejszym rynku pracy. Wiadomo, że w […]
  • Linki Sponsorowane kontra SEOLinki Sponsorowane kontra SEO Reklama poprzez linki sponsorowane to delikatnie mówiąc konkurencja dla usługi pozycjonowania stron internetowych. Zdaniem Google AdWords to naturalna reklama, natomiast pozycjonowanie […]
  • Wzrost sprzedaży dzięki reklamieWzrost sprzedaży dzięki reklamie Reklama sprawia, że częściej sięgamy choćby po zwykłe płatki. Reklamowane produkty cieszą się większym popytem. Jesteśmy zewsząd bombardowani reklamami. Stały się one wyznacznikiem pozycji […]
  • Klient nasz panKlient nasz pan To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko […]
  • Drogie a mało efektywneDrogie a mało efektywne Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania […]
  • Przekonanie klientaPrzekonanie klienta Firm, które wykonują praktycznie każdą usługę jest naprawdę dużo. Jednak niestety bardzo ciężko jest przekonać klienta, że akurat powinien skorzystać z usług naszej firmy a nie kogoś […]