Co jest prawdą a co fałszem, jeżeli chodzi o marketing internetowy

Ostatnimi czasy dosyć często zdarzało mi się brać udział w różnego rodzaju dyskusjach oraz szeroko rozumianych panelach dyskusyjnych, podczas których rozmawiano o sprawach takich, jak możliwy kierunek rozwoju różnego rodzaju technik oraz technologii internetowych, na przykład takich jak marketing internetowy. Nie będę tutaj streszczał tych dyskusji, przede wszystkim dlatego, że zwyczajnie nie ma ku temu odpowiedniej ilości miejsca. Chciałbym jedynie mocno i wyraźnie zaznaczyć, że dla zdecydowanej większości ekspertów czy specjalistów, którzy brali udział w tych wszystkich dyskusjach oraz panelach, jasne jest to, że marketing internetowy należy do dziedziny tych rzeczy, które czeka rozwój nieustanny i niezwykle dynamiczny.Jakie są tego konsekwencje dla nas, zwyczajnych, prostych użytkowników. Na razie trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi na tak sformułowane pytanie, wypada wyraźnie zaznaczyć, że marketing internetowy należy także do grupy tych rzeczy, w przypadku których bardzo trudno prorokować o kierunku rozwoju.

Podobne artykuły

  • Znajdź swoją grupę docelowąZnajdź swoją grupę docelową Każda reklama powinna być odpowiednio stargetowana i docierać do określonej grupy docelowej jaka jest potencjalnie zainteresowana naszymi produktami czy też usługami. Tylko wtedy możesz […]
  • Linki Sponsorowane kontra SEOLinki Sponsorowane kontra SEO Reklama poprzez linki sponsorowane to delikatnie mówiąc konkurencja dla usługi pozycjonowania stron internetowych. Zdaniem Google AdWords to naturalna reklama, natomiast pozycjonowanie […]
  • Czy reklamy mówią prawdęCzy reklamy mówią prawdę Zestawiając ze sobą dwa słowa takie jak reklama i prawda najczęściej trudno oprzeć się uśmiechowi, który samoczynnie układa się na naszej twarzy. Musimy zdać sobie sprawę z tego, jaką […]
  • Klient nasz panKlient nasz pan To hasło jest bardzo znane przez praktycznie każdego kto zajmuje się handlem i nie tylko. Jednak trzeba wiedzieć, że reklama wcale nie zawsze traktuje tak potencjalnego klienta. Wszystko […]
  • Dlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżetyDlaczego w sklepach dostajemy darmowe gadżety Chyba każdy z nas przeżył choć raz sytuację, w której otrzymał w jakimś sklepie darmowe gadżety, takie jak otwieracz do butelek, długopis, balon, czy cokolwiek innego. Z pozoru jest to […]
  • Drogie a mało efektywneDrogie a mało efektywne Rodzajów i możliwości na reklamę jest bardzo dużo. Jedną z nich jest reklama w telewizji. Reklama ta charakteryzuje się dość dużymi kosztami względem ilości wyświetleń i czasu trwania […]